3. Vremeplov – festival animiranih sećanja

subota, 11.09.2012. godine, Saletla – Dunavski park, Novi Sad

11:00 – 14:00 i 17:00 – 21:00  CEO DAN PROGRAM

Učenici starijih razreda, članovi Humanističke sekcije OŠ „Ivan Gundulić“ (volonteri) uživo bi pružali podršku i na svoj način iz ugla deteta davali savete deci mlađih razreda (od prvog do četvrtog) na, za te potrebe, uređenom štandu.

Kroz kreatvne aktivnosti i interakciju sa decom posetiocima manifestacije 3. Vremeplov, članovi Humanističke sekcije (volonteri) savetovali bi mališane na njima važne teme koje se tiču drugarstva, učenja, zaljubljivanja, kvalitetnog provođenja slobodnog vremena ali i prevazilaženja neprijatnih emocija kao što su razni strahovi i tuga uz stalnu podršku i superviziju psihologa škole, rukovodioca Humanističke sekcije, Svetlane Stojšin. Ova akcija bila bi značajan doprinos očuvanju i unapređenju mentalnog zdravlja dece što nikako ne smemo zanemariti u uslovima pandemije kada nam je svima potrebna lepe reč, toplina i razumevanje.

Biografija Svetlane Stojšin

Moje ime je Svetlana Stojšin, po zanimanju sam diplomirani psiholog, a posao koji najviše volim, posao psihologa u školi radim punih 19 godina. Zaposlena sam u Osnovnoj školi “Ivan Gundulić” u Novom Sadu kao stručni saradnik. Iza sebe imam bogat i raznovrstan rad sa učenicima koji realizujem svih ovih godina kroz kontakte s pojedincima (decom i roditeljima), grupom (dece i roditelja) ili istovremeno svim učenicima kada su u pitnju razne školske akcije trudeći se da na taj način podržim i podstaknem razvoj mojih đaka ali i doprinesem atmosferi nenasilja, tolerancije i plemenitosti u školi. Isto tako već 12 godina vodim Humanističku sekciju koja je nastala kao deo međunarodnog projekta “Razvoj volonterskog rada dece i omladine na teritoriji zapadnog balkana kao način pripreme za život u demokratskom društvu” u koji sam bila uključena od 2008 do 2010. godine. Sekcija duže od deset godina uspešno nastavlja svoj rad nakon završetka pomenutog projekta i brojnim aktivnostima, akcijama, ostvarenim rezultatima i brojem obuhvaćenih učenika dokazuje svoju održivost, značaj i kvalitet. Za sve ovo vreme u sekciju je bilo uključeno više od četiri stotine učenika starijih razreda (volontera odnosno članova sekcije) i dvesta mlađih učenika kojima su stariji đaci pomagali da lakše savladaju gradivo i poboljšaju svoj školski uspeh. U okviru Vršnjačkog savetovališta „Sandučić tajni“ volonteri, članovi sekcije odgovorili su i dali svoj savet na više od 2500 pisama svojih vršnjaka. Na kraju sebe bih opisala kao radoznalu, maštovitu i uvek željnu novih znanja i izazova što se trudim da prenesem i na svoje učenike sa kojima sam, na moju veliku radost, u svakodnevnom kontaktu.